درد دارد این نوشته ها

برای رفتنی که انتظار او را میکشم
جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۱۲ ب.ظ

خدا عشق بوده

درد دارد این نوشته ها - خدا عشق بوده

خدایا:

من در کلبه ی فقیرانه ی خود،چیزی دارم که تو در عرش کبریائیت نداری

من چون تویی دارم و تو چون خود نداری...

امام زین العابدین(ع)

ابن عباس گوید:

مردی به حضور رسول الله (ص) رسید و گفت:سرآغاز دانش

ای پیامبر خدا چیست؟

حضرت فرمود:خدا را بشناسد به گونه ای که شایسته ی اوست.

کسی که میان خود و خدا را اصلاح کند،خداوند میان او و مردم را اصلاح خواهد کرد.

و کسی که امور آخرت را اصلاح کند ،خدا امور دنیای او را اصلاح خواهد کرد.

و کسی که از درون جان واعظی دارد از سوی خداوند بر او نگهبانی هست.(نهج البلاغه حکمت 82)

منبع:http://0861kabir.blogfa.com/



نوشته شده توسط مهدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

درد دارد این نوشته ها

برای رفتنی که انتظار او را میکشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خدا عشق بوده

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۱۲ ب.ظ
درد دارد این نوشته ها - خدا عشق بوده

خدایا:

من در کلبه ی فقیرانه ی خود،چیزی دارم که تو در عرش کبریائیت نداری

من چون تویی دارم و تو چون خود نداری...

امام زین العابدین(ع)

ابن عباس گوید:

مردی به حضور رسول الله (ص) رسید و گفت:سرآغاز دانش

ای پیامبر خدا چیست؟

حضرت فرمود:خدا را بشناسد به گونه ای که شایسته ی اوست.

کسی که میان خود و خدا را اصلاح کند،خداوند میان او و مردم را اصلاح خواهد کرد.

و کسی که امور آخرت را اصلاح کند ،خدا امور دنیای او را اصلاح خواهد کرد.

و کسی که از درون جان واعظی دارد از سوی خداوند بر او نگهبانی هست.(نهج البلاغه حکمت 82)

منبع:http://0861kabir.blogfa.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۴
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی