درد دارد این نوشته ها

برای رفتنی که انتظار او را میکشم
يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۲۱ ب.ظ

پست ترین روز های زندگی ام

درد دارد این نوشته ها - پست ترین روز های زندگی امآنقدر افتاده ام در اعماق که بعید می دانم حالا حالا ها قد علم کنم/ چا ها را بلد بودم ولی راه نیافتادن در آن را یاد نگرفته ام

اکنون در درون چاه با شما صحبت می کنم

تاریک است

بوی لجن می دهد

میتوان تصوری را از جهنم در ذهن داشت

قاتلت در کنارت است

جهنم نزدیک است

کاظم کجایی حاجیت غرق شد...............................................

خودم اراده نکنم

نه کاظم و نه سید محسن و نه امثال آنها  هیچ کاری نمی کنند

راستش را بخواهید .......

ولش  کن

                                                                

   به نقل از دوستم

  خودش گفت در وبلاگ بنویس

و من می گویم

اولین قدم در عاشقی ؛ فراموشیست

پس

غسل شرافت کن

برنامه ریزی کن

از نفست حلالیت بطلب

و بعد از طهارت کامل

لطف کن و با کار و برنامه و مطالعه یک لحظه هم خود را بیکار نبین

تمام برادر

یک مورد دیگر هم بگویم

کاظم و سید محسن هستند 

شما(ما) کجایید ؟؟؟؟؟؟؟؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------

نکته: حلال بفرمایید که اصل و فرع مطلب را نمی توان به حاشیه زد 



نوشته شده توسط مهدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

درد دارد این نوشته ها

برای رفتنی که انتظار او را میکشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

پست ترین روز های زندگی ام

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۲۱ ب.ظ
درد دارد این نوشته ها - پست ترین روز های زندگی امآنقدر افتاده ام در اعماق که بعید می دانم حالا حالا ها قد علم کنم/ چا ها را بلد بودم ولی راه نیافتادن در آن را یاد نگرفته ام

اکنون در درون چاه با شما صحبت می کنم

تاریک است

بوی لجن می دهد

میتوان تصوری را از جهنم در ذهن داشت

قاتلت در کنارت است

جهنم نزدیک است

کاظم کجایی حاجیت غرق شد...............................................

خودم اراده نکنم

نه کاظم و نه سید محسن و نه امثال آنها  هیچ کاری نمی کنند

راستش را بخواهید .......

ولش  کن

                                                                

   به نقل از دوستم

  خودش گفت در وبلاگ بنویس

و من می گویم

اولین قدم در عاشقی ؛ فراموشیست

پس

غسل شرافت کن

برنامه ریزی کن

از نفست حلالیت بطلب

و بعد از طهارت کامل

لطف کن و با کار و برنامه و مطالعه یک لحظه هم خود را بیکار نبین

تمام برادر

یک مورد دیگر هم بگویم

کاظم و سید محسن هستند 

شما(ما) کجایید ؟؟؟؟؟؟؟؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------

نکته: حلال بفرمایید که اصل و فرع مطلب را نمی توان به حاشیه زد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۳
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی