درد دارد این نوشته ها

برای رفتنی که انتظار او را میکشم
جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۴۲ ق.ظ

شریعتی از دیدگاه رهبری و شهید بهشتی

درد دارد این نوشته ها - شریعتی از دیدگاه رهبری و شهید بهشتیدر باب شخصیت شریعتی رهبر انقلاب می فرماید: به نظر من شریعتی بر خلاف آنچه که همگان تصور می کنند یک چهره ی همچنان مظلوم است ...و در ادامه می فرماید: شاید از شگفتی های شریعتی این است هم طرفدارانش و هم مخالفانش نوعی هم دستی با هم کرده اند تا این انسان دردمند و پر شور را ناشناخته نگهدارند و این ظلمی به اوست. در این باب دکتر بهشتی میفرماید :من هم معمولا با صراحت بیان میکردم که دکتر یک قریحه ی سرشار سازنده و آموزنده است.


رهبر انقلاب می فرماید: مخالفان او به اشتباهات دکتر شریعتی تمسک می کنند و این موجب می شود که نقاط مثبتی که در او بود را نبینند. بی گمان شریعتی اشتباهاتی داشت و من هرگز ادعا نمی کنم که این اشتباهات کوچک بود اما ادعا می کنم که در کنار آنچه ما اشتباهات شریعتی می توانیم نام بگذاریم چهره ی شریعتی از برجستگی ها و زیبائی هایی هم بر خوردار بود. پس ظلم است اگر به خاطر اشتباهات او برجستگی های او را نبینیم.




 =====================

۱-کتاب های شریعتی را باید نقد خواند بهتر نیست

۲- بعضی از نویسندگان و به خصوص دانشجویان روحیه حماسیگری در دکتر شریعتی رو باید سرمشق قرار دهند .



نوشته شده توسط مهدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

درد دارد این نوشته ها

برای رفتنی که انتظار او را میکشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

شریعتی از دیدگاه رهبری و شهید بهشتی

جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۴۲ ق.ظ
درد دارد این نوشته ها - شریعتی از دیدگاه رهبری و شهید بهشتیدر باب شخصیت شریعتی رهبر انقلاب می فرماید: به نظر من شریعتی بر خلاف آنچه که همگان تصور می کنند یک چهره ی همچنان مظلوم است ...و در ادامه می فرماید: شاید از شگفتی های شریعتی این است هم طرفدارانش و هم مخالفانش نوعی هم دستی با هم کرده اند تا این انسان دردمند و پر شور را ناشناخته نگهدارند و این ظلمی به اوست. در این باب دکتر بهشتی میفرماید :من هم معمولا با صراحت بیان میکردم که دکتر یک قریحه ی سرشار سازنده و آموزنده است.


رهبر انقلاب می فرماید: مخالفان او به اشتباهات دکتر شریعتی تمسک می کنند و این موجب می شود که نقاط مثبتی که در او بود را نبینند. بی گمان شریعتی اشتباهاتی داشت و من هرگز ادعا نمی کنم که این اشتباهات کوچک بود اما ادعا می کنم که در کنار آنچه ما اشتباهات شریعتی می توانیم نام بگذاریم چهره ی شریعتی از برجستگی ها و زیبائی هایی هم بر خوردار بود. پس ظلم است اگر به خاطر اشتباهات او برجستگی های او را نبینیم.




 =====================

۱-کتاب های شریعتی را باید نقد خواند بهتر نیست

۲- بعضی از نویسندگان و به خصوص دانشجویان روحیه حماسیگری در دکتر شریعتی رو باید سرمشق قرار دهند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۵
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی